Lediga jobb som Kundtjänstpersonal i Vellinge

Se lediga jobb som Kundtjänstpersonal i Vellinge. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Vellinge som finns hos arbetsgivaren.

Innesäljare

Som innesäljare hos Svenska Alarm spelar du en central roll i vårt säljteam. Du kommer att arbeta med inkommande och utgående kundkontakter via telefon, mejl och digitala kanaler. Din uppgift är att förstå kundens behov, presentera våra smarta larmlösningar och guida dem mot den bästa säkerhetslösningen för just deras hem eller företag. Du ansvarar för hela säljprocessen – från första kontakt till avslutad affär. Rollen kräver att du är lyhörd, resultatinr... Visa mer
Som innesäljare hos Svenska Alarm spelar du en central roll i vårt säljteam. Du kommer att arbeta med inkommande och utgående kundkontakter via telefon, mejl och digitala kanaler. Din uppgift är att förstå kundens behov, presentera våra smarta larmlösningar och guida dem mot den bästa säkerhetslösningen för just deras hem eller företag.
Du ansvarar för hela säljprocessen – från första kontakt till avslutad affär. Rollen kräver att du är lyhörd, resultatinriktad och har förmågan att skapa förtroende snabbt. Du arbetar från vårt kontor i Malmö, där du får stöd av erfarna kollegor och kontinuerlig utveckling inom försäljning och säkerhetsteknik.
 
Vad förväntar vi oss av dig som börjar hos oss? 

• Ett starkt driv och gillar att arbeta mot tydliga mål
• Du trivs i en social roll där du dagligen har kontakt med nya människor
• Ansvarstagande, lösningsorienterad och gillar att arbeta i team
• Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande, men inte ett krav – vi utbildar dig!
• Du behärskar svenska flytande i tal och skrift
• Tålamod i stress & press
Vad kommer vi att kunna erbjuda dig? 
• Anställning på heltid, tillsvidare
• Fast lön + provision
• Tävlingar med priser
• Mycket goda utvecklingsmöjligheter & klättra inom företaget  
• Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation

Du kommer att vara schemalagd: Måndag- Fredag mellan 09:00-18:00 och man kommer att vara placerad på vårt kontor i Malmö.

Som företag så jobbar vi med mångfald och för oss är det väldigt viktigt att du som tjej/kvinna också söker dig till säkerhetsbranschen så tveka inte på att registrera din ansökan redan idag.


Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasellföretag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. https://www.svenskaalarm.se/jobba-hos-oss/ Visa mindre

Innesälj Vellinge

HUR ÄR DET ATT JOBBA HOS OSS PÅ SVENSKA ALARM? Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet.   VAD GÖR EN MÖ... Visa mer
HUR ÄR DET ATT JOBBA HOS OSS PÅ SVENSKA ALARM?
Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet.
 
VAD GÖR EN MÖTESBOKARE HOS OSS PÅ SVENSKA ALARM?
Säkerhetsbranschen växer och i samband med det så ökar efterfrågan av att säkra upp både hem och arbetsplats växer. Så vi söker mötesbokare som kan hjälpa oss skapa nya kontakter med potentiella kunder. I rollen som mötesbokare kommer du att ansvara för att boka fysiska möten till våra account managers. Detta är en perfekt möjlighet för dig att utvecklas inom försäljning, kommunikation och marknadsföring. När man är redo för nästa steg, så har vi karriärstegen inom bolaget till dig och man kommer att få ta del av vårt kontor i Malmö.
 
VAD FÖRVÄNTAR VI OSS UTAV DIG SOM BÖRJAR HOS OSS?
• Positiv
• Samarbetsvillig
• Ansvarstagande
• Målmedveten & driven
• Talar svenska obehindrat
• Tålamod i stress & press
VAD KOMMER VI ATT KUNNA ERBJUDA DIG?
• Anställning på heltid, tillsvidare
• Fast lön + provision
• Tävlingar med priser
• Mycket goda utvecklingsmöjligheter till karriärs möjligheter
• Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation

Du kommer att vara schemalagd: Måndag- Fredag mellan 09:00-18:00 och man kommer att vara placerad på vårt kontor i Malmö.

Som företag så jobbar vi med mångfald och för oss är det väldigt viktigt att du som tjej/kvinna också söker dig till säkerhetsbranschen så tveka inte på att registrera din ansökan redan idag.


Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasellföretag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. https://www.svenskaalarm.se/jobba-hos-oss/ Visa mindre

MB Vellinge

HUR ÄR DET ATT JOBBA HOS OSS PÅ SVENSKA ALARM? Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet.   VAD GÖR EN MÖ... Visa mer
HUR ÄR DET ATT JOBBA HOS OSS PÅ SVENSKA ALARM?
Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet.
 
VAD GÖR EN MÖTESBOKARE HOS OSS PÅ SVENSKA ALARM?
Säkerhetsbranschen växer och i samband med det så ökar efterfrågan av att säkra upp både hem och arbetsplats växer. Så vi söker mötesbokare som kan hjälpa oss skapa nya kontakter med potentiella kunder. I rollen som mötesbokare kommer du att ansvara för att boka fysiska möten till våra account managers. Detta är en perfekt möjlighet för dig att utvecklas inom försäljning, kommunikation och marknadsföring. När man är redo för nästa steg, så har vi karriärstegen inom bolaget till dig och man kommer att få ta del av vårt kontor i Malmö.
 
VAD FÖRVÄNTAR VI OSS UTAV DIG SOM BÖRJAR HOS OSS?
• Positiv
• Samarbetsvillig
• Ansvarstagande
• Målmedveten & driven
• Talar svenska obehindrat
• Tålamod i stress & press
VAD KOMMER VI ATT KUNNA ERBJUDA DIG?
• Anställning på heltid, tillsvidare
• Fast lön + provision
• Tävlingar med priser
• Mycket goda utvecklingsmöjligheter till karriärs möjligheter
• Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation

Du kommer att vara schemalagd: Måndag- Fredag mellan 09:00-18:00 och man kommer att vara placerad på vårt kontor i Malmö.

Som företag så jobbar vi med mångfald och för oss är det väldigt viktigt att du som tjej/kvinna också söker dig till säkerhetsbranschen så tveka inte på att registrera din ansökan redan idag.


Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasellföretag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. https://www.svenskaalarm.se/jobba-hos-oss/ Visa mindre

Drivna studenter till uppdrag som eventpersonal sökes!

Är du social, tävlingsinriktad och drivs av att uppnå goda resultat? Söker du dessutom ett extra jobb vid sidan av studierna? Då kan vi ha den perfekta tjänsten till dig! Vi på StudentConsulting samarbetar med 1KOMMA5 SYD som är en del av 1KOMMA5 Sverige. Det är ett av Sveriges ledande solcellsleverantör för villaägare och driver mot målet att alla 1,9 miljoner villaägare ska producera egen grön el med hjälp av solenergi. 1KOMMA5 SYD, tidigare SolensEner... Visa mer
Är du social, tävlingsinriktad och drivs av att uppnå goda resultat? Söker du dessutom ett extra jobb vid sidan av studierna? Då kan vi ha den perfekta tjänsten till dig!

Vi på StudentConsulting samarbetar med 1KOMMA5 SYD som är en del av 1KOMMA5 Sverige. Det är ett av Sveriges ledande solcellsleverantör för villaägare och driver mot målet att alla 1,9 miljoner villaägare ska producera egen grön el med hjälp av solenergi.

1KOMMA5 SYD, tidigare SolensEnergi arbetar för ett klimatneutralt samhälle genom energismarta lösningar fo?r energistyrning. De är ett snabbväxande framtidsföretag och en del av 1KOMMA5° koncernen där miljö, medarbetare, kunder och nya tekniska lösningar står i fokus. Vi söker nu eventpersonal för att nå ut till fler kunder.

I rollen som eventpersonal kommer ni åka ut till olika gallerior och mässor runt om i Skåne och fånga upp potentiella kunder med målsättningen att boka in möten med 1KOMMA5:s säljare.Därför är det viktigt att man som kandidat är driven och tycker om sociala sammanhang.

Din profil
Vi söker dig som:

- Studerar och har minst 1 år kvar av dina studier.
- Är serviceinriktad och lyhörd och har förmågan att hantera olika typer av kundinteraktioner.
- Har utmärkta kommunikationsfärdigheter både i tal och skrift på svenska.
- Har möjlighet att arbeta både kvällar- och helger.

För att trivas i rollen ser vi att du är en kommunikativ person som tycker om att sälja och träffa nya människor. Du bör vara tävlingsinriktad och tycka om att arbeta självständigt samt i team.
Om du tycker att ovan stämmer överens med hur du är, sök redan idag då vi jobbar med löpande urval och intervjuer!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com Visa mindre

Drivna studenter till uppdrag som eventpersonal sökes!

Är du social, tävlingsinriktad och drivs av att uppnå goda resultat? Söker du dessutom ett extra jobb vid sidan av studierna? Då kan vi ha den perfekta tjänsten till dig! Vi på StudentConsulting samarbetar med 1KOMMA5 SYD som är en del av 1KOMMA5 Sverige. Det är ett av Sveriges ledande solcellsleverantör för villaägare och driver mot målet att alla 1,9 miljoner villaägare ska producera egen grön el med hjälp av solenergi. 1KOMMA5 SYD, tidigare SolensEner... Visa mer
Är du social, tävlingsinriktad och drivs av att uppnå goda resultat? Söker du dessutom ett extra jobb vid sidan av studierna? Då kan vi ha den perfekta tjänsten till dig!

Vi på StudentConsulting samarbetar med 1KOMMA5 SYD som är en del av 1KOMMA5 Sverige. Det är ett av Sveriges ledande solcellsleverantör för villaägare och driver mot målet att alla 1,9 miljoner villaägare ska producera egen grön el med hjälp av solenergi.

1KOMMA5 SYD, tidigare SolensEnergi arbetar för ett klimatneutralt samhälle genom energismarta lösningar fo?r energistyrning. De är ett snabbväxande framtidsföretag och en del av 1KOMMA5° koncernen där miljö, medarbetare, kunder och nya tekniska lösningar står i fokus. Vi söker nu eventpersonal för att nå ut till fler kunder.

I rollen som eventpersonal kommer ni åka ut till olika gallerior och mässor runt om i Skåne och fånga upp potentiella kunder med målsättningen att boka in möten med 1KOMMA5:s säljare.Därför är det viktigt att man som kandidat är driven och tycker om sociala sammanhang.

Din profil
Vi söker dig som:

- Studerar och har minst 1 år kvar av dina studier.
- Är serviceinriktad och lyhörd och har förmågan att hantera olika typer av kundinteraktioner.
- Har utmärkta kommunikationsfärdigheter både i tal och skrift på svenska.
- Har möjlighet att arbeta både kvällar- och helger.

För att trivas i rollen ser vi att du är en kommunikativ person som tycker om att sälja och träffa nya människor. Du bör vara tävlingsinriktad och tycka om att arbeta självständigt samt i team.
Om du tycker att ovan stämmer överens med hur du är, sök redan idag då vi jobbar med löpande urval och intervjuer!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com Visa mindre

Dansktalende kundemedarbejdere til e-Boks på Cypern! Start 15/5

Dansktalende kundemedarbejdere til e-Boks på Cypern – inkl flyttepakke! e-Boks er en online digitale postkasse, for både private og virksomheder. e-Boks anvendes til bl.a. to-vejskommunikation, digitale underskrifter og online-betaling, brugerne har desuden mulighed for at gemme egne dokumenter og billeder gennem upload. e-Boks havde i 2018 mere end 16 millioner brugere og 30.000 private og offentlige afsendervirksomheder globalt. 485 millioner dokumenter ... Visa mer
Dansktalende kundemedarbejdere til e-Boks på Cypern – inkl flyttepakke!
e-Boks er en online digitale postkasse, for både private og virksomheder. e-Boks anvendes til bl.a. to-vejskommunikation, digitale underskrifter og online-betaling, brugerne har desuden mulighed for at gemme egne dokumenter og billeder gennem upload. e-Boks havde i 2018 mere end 16 millioner brugere og 30.000 private og offentlige afsendervirksomheder globalt. 485 millioner dokumenter blev leveret gennem e-Boks i 2018, og der blev foretaget 4,1 millioner digitale underskrifter via platformen. Bruges på Android, iOS og Windows Phone, desuden har vi et mobilt website.
Leder du efter en mulighed for at arbejde i ét af Europas mest solrige lande og samtidig udvikle dig selv personligt og professionelt samt skabe et minde for livet? Så bliver du glad for at høre, at vi hos Foundever™ søger efter dansktalende kundeservicemedarbejdere til vores flagskibskontor i Cypern!
Er du tiltrukket af at kunne arbejde i et af Europas mest solrige lande, og samtidig kunne udvikle dig både fagligt og på det personlige plan? Vil du styrke dit CV og samtidig få minder for livet? Velkommen til os på den vidunderlige middelhavsø Cypern!
Vi forstår, at det er et stort skridt at flytte til udlandet. Derfor ønsker vi, at du skal føle dig tryg under hele processen og hjælpe dig med at blive bosat på Cypern. Vi tilbyder en flyttepakke, hvilket betyder, at vi kompenserer for flyveturen og hjælper med at finde bosætning. Vi er med hele vejen og hjælper også med kontakt til lokale myndigheder og banker. Kontoret du kommer til at arbejde på består af engagerede og fremadsynede kollegaer, der brænder for at levere kundeservice på højeste niveau. Gruppen beskriver sig selv som en "Cypern-familie", og har en fritid, der består af aktiviteter og socialt samvær uanset ugedag.
Noget vi kan love er, at du efter din tid hos os ikke kun er vokset som person, men også har fået en oplevelse for livet!


Om rollen
Du ansættes som kundeservicemedarbejder. I denne stilling skal du behandle indkommende spørgsmål pr. telefon og e-mail.
Mål er at finde løsninger på kundernes problemer, vejlede dem på en professionel måde og allervigtigst give dem en fremragende kundeoplevelse.
Åbningstiderne for kundeservicen er mandag-fredag 8.00-20.00 lørdag-søndag 10:00-16:00. Arbejdsvagterne vil således bestå af dagtid, aften og weekend. Tjenesten starter med en betalt uddannelse, hvor du både lærer den tekniske side af arbejdet, og hvordan du tilbyder den bedste kundeservice.
Daglige opgaver omfatter:
Besvare opkald fra kunder
Give kunderne service i høj klasse
Administrere kunderelaterede sager
Stræb efter at opnå dine daglige KPI'er, der omfatter kundetilfredshed, effektivitet og kvalitet

Hvem leder vi efter?
I denne rolle søger vi dig, der er social, ambitiøs og motiveret af at hjælpe kunder. Ydermere kan du lide at arbejde på en arbejdsplads med højt tempo, hurtige forandringer og en god holdånd, hvor det gode fællesskab gennemsyrer hele kontoret.
I denne proces lægger vi stor vægt på personlig egnethed. Vores eneste krav er, at du har gennemført gymnasiet, har dansk som modersmål, kan engelsk og har en ren straffeattest.
Fordele ved at arbejde med os på Cypern:
Fast månedsløn og fordelagtigt bonussystem.
Sol 330 dage om året.
Gunstigt skattesystem med 0% indkomstskat op til €19.500/år.
Syge- og ulykkesforsikring under både arbejde og fritid.
Gunstige personalerabatter på lokale caféer, restauranter & fitnesscentre mv.

Sikkerhedsfaktorer:
Flyttepakke inkl. overnatning og flyfradrag.
21 dages ferie om året.
Hjælp med al administration på stedet i Cypern, såsom åbning af bankkonto og migrationssager.

Foundever™ Cypern er vores multinationale kontor i Larnaca. Kontoret er moderne og præget af varme, fællesskab og vinderånd blandt vores omkring 550 kollegaer. På kontoret er der agenter fra blandt andet Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland og England.
Lyder dette som noget, der interesserer dig?
Grib chancen og søg allerede i dag, for der er stor interesse og stillinger besættes hurtigt. Rekruttering sker løbende, og vi ser frem til din ansøgning!




Information om tjenesten:
Sted: Larnaca, Cypern
Ansættelsesform: Fuldtid med en indledende prøveperiode på 6 måneder.
Start: 18 April Visa mindre

Dansktalende kundemedarbejdere til e-Boks på Cypern! Start 12/6

Dansktalende kundemedarbejdere til e-Boks på Cypern – inkl flyttepakke! e-Boks er en online digitale postkasse, for både private og virksomheder. e-Boks anvendes til bl.a. to-vejskommunikation, digitale underskrifter og online-betaling, brugerne har desuden mulighed for at gemme egne dokumenter og billeder gennem upload. e-Boks havde i 2018 mere end 16 millioner brugere og 30.000 private og offentlige afsendervirksomheder globalt. 485 millioner dokumenter ... Visa mer
Dansktalende kundemedarbejdere til e-Boks på Cypern – inkl flyttepakke!
e-Boks er en online digitale postkasse, for både private og virksomheder. e-Boks anvendes til bl.a. to-vejskommunikation, digitale underskrifter og online-betaling, brugerne har desuden mulighed for at gemme egne dokumenter og billeder gennem upload. e-Boks havde i 2018 mere end 16 millioner brugere og 30.000 private og offentlige afsendervirksomheder globalt. 485 millioner dokumenter blev leveret gennem e-Boks i 2018, og der blev foretaget 4,1 millioner digitale underskrifter via platformen. Bruges på Android, iOS og Windows Phone, desuden har vi et mobilt website.
Leder du efter en mulighed for at arbejde i ét af Europas mest solrige lande og samtidig udvikle dig selv personligt og professionelt samt skabe et minde for livet? Så bliver du glad for at høre, at vi hos Foundever™ søger efter dansktalende kundeservicemedarbejdere til vores flagskibskontor i Cypern!
Er du tiltrukket af at kunne arbejde i et af Europas mest solrige lande, og samtidig kunne udvikle dig både fagligt og på det personlige plan? Vil du styrke dit CV og samtidig få minder for livet? Velkommen til os på den vidunderlige middelhavsø Cypern!
Vi forstår, at det er et stort skridt at flytte til udlandet. Derfor ønsker vi, at du skal føle dig tryg under hele processen og hjælpe dig med at blive bosat på Cypern. Vi tilbyder en flyttepakke, hvilket betyder, at vi kompenserer for flyveturen og hjælper med at finde bosætning. Vi er med hele vejen og hjælper også med kontakt til lokale myndigheder og banker. Kontoret du kommer til at arbejde på består af engagerede og fremadsynede kollegaer, der brænder for at levere kundeservice på højeste niveau. Gruppen beskriver sig selv som en "Cypern-familie", og har en fritid, der består af aktiviteter og socialt samvær uanset ugedag.
Noget vi kan love er, at du efter din tid hos os ikke kun er vokset som person, men også har fået en oplevelse for livet!


Om rollen
Du ansættes som kundeservicemedarbejder. I denne stilling skal du behandle indkommende spørgsmål pr. telefon og e-mail.
Mål er at finde løsninger på kundernes problemer, vejlede dem på en professionel måde og allervigtigst give dem en fremragende kundeoplevelse.
Åbningstiderne for kundeservicen er mandag-fredag 8.00-20.00 lørdag-søndag 10:00-16:00. Arbejdsvagterne vil således bestå af dagtid, aften og weekend. Tjenesten starter med en betalt uddannelse, hvor du både lærer den tekniske side af arbejdet, og hvordan du tilbyder den bedste kundeservice.
Daglige opgaver omfatter:
Besvare opkald fra kunder
Give kunderne service i høj klasse
Administrere kunderelaterede sager
Stræb efter at opnå dine daglige KPI'er, der omfatter kundetilfredshed, effektivitet og kvalitet

Hvem leder vi efter?
I denne rolle søger vi dig, der er social, ambitiøs og motiveret af at hjælpe kunder. Ydermere kan du lide at arbejde på en arbejdsplads med højt tempo, hurtige forandringer og en god holdånd, hvor det gode fællesskab gennemsyrer hele kontoret.
I denne proces lægger vi stor vægt på personlig egnethed. Vores eneste krav er, at du har gennemført gymnasiet, har dansk som modersmål, kan engelsk og har en ren straffeattest.
Fordele ved at arbejde med os på Cypern:
Fast månedsløn og fordelagtigt bonussystem.
Sol 330 dage om året.
Gunstigt skattesystem med 0% indkomstskat op til €19.500/år.
Syge- og ulykkesforsikring under både arbejde og fritid.
Gunstige personalerabatter på lokale caféer, restauranter & fitnesscentre mv.

Sikkerhedsfaktorer:
Flyttepakke inkl. overnatning og flyfradrag.
21 dages ferie om året.
Hjælp med al administration på stedet i Cypern, såsom åbning af bankkonto og migrationssager.

Foundever™ Cypern er vores multinationale kontor i Larnaca. Kontoret er moderne og præget af varme, fællesskab og vinderånd blandt vores omkring 550 kollegaer. På kontoret er der agenter fra blandt andet Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland og England.
Lyder dette som noget, der interesserer dig?
Grib chancen og søg allerede i dag, for der er stor interesse og stillinger besættes hurtigt. Rekruttering sker løbende, og vi ser frem til din ansøgning!
Send en e-mail til rekrutteringsteamet på [email protected] (in English please!) for mere info.


Information om tjenesten:
Sted: Larnaca, Cypern
Ansættelsesform: Fuldtid med en indledende prøveperiode på 6 måneder.
Start: 18 April Visa mindre

Vill du jobba hemifrån? Enterprise Magazine söker mötesbokare!

. Lite historia och kort fakta om vårt företag. I begynnelsen så var vi ett förlag som jobbade med att ge ut olika magasin i Sverige, Norge, Finland och Danmark. I dag så går vi mer mot att vara en mediebyrå som ger ut ett välkänt magasin som pryds av stjärnorna inom entreprenörskap och framgång. För att skryta lite så nämner vi gärna vår senaste framsida med ikonen David Beckham. Magasinet ger oss med andra ord en stor fördel inom vår bransch och det h... Visa mer
.

Lite historia och kort fakta om vårt företag.
I begynnelsen så var vi ett förlag som jobbade med att ge ut olika magasin i Sverige, Norge, Finland och Danmark. I dag så går vi mer mot att vara en mediebyrå som ger ut ett välkänt magasin som pryds av stjärnorna inom entreprenörskap och framgång. För att skryta lite så nämner vi gärna vår senaste framsida med ikonen David Beckham. Magasinet ger oss med andra ord en stor fördel inom vår bransch och det hjälper oss att skilja ut oss från mängden i dagens mediebrus. Vår resa gör också att mediebyråerna idag är en av våra största och mest frekventa inkommande kund, vilket vi självklart är mycket stolta över. Visste du att RDS Förlag är ett medieförlag med en ganska så lång historia bakom sig? 2025 firar vi nämligen vårt 20 års jubileum - kanske tillsammans med dig?

Vi arbetar inte med allt inom mediavärlden utan vi har valt att fokusera på de delar som vi gör bäst. Film, foto, hemsidor, off-page SEO och redaktionell kommunikation via Enterprise Magazine. Vi använder oss av de populäraste sociala medierna för att nå ut till rätt målgrupp för våra kunder. Med ett enkelt motto: Vi ska synas och verka där flest människor befinner sig.

För oss handlar Content Marketing (redaktionell kommunikation) om att skapa intressanta, varumärkesbyggande och säljande innehåll/artiklar. Då via storytelling i kombination med kvalitativt bildmaterial och engagerande film. Detta i kombination med en tydlig väg, CTA (Call to action) som gör att läsaren hamnar på rätt landningssida för ett köp eller ett nytt samarbete med annonsören.
 

 
Rollen
Vi söker nu efter ytterligare en duktig mötesbokare till vårt team som kan jobba via hemmakontor. Du kommer att vara en nyckelperson i vårt försäljningsteam. Via våra system kommer du kunna vara uppkopplad, ha insyn och tillgång till samtliga företag i Sverige och boka besök till våra säljare runt om i landet. 
Som person ser vi att du är målinriktad och gillar att jobba mot uppsatta mål. Vi ser vidare att du är självgående, initiativrik och gillar ett högt tempo. Vi ser även att du är glad, bestämd och övertygande i din personlighet som har lätt att få människor med sig. Tjänsten börjar med en utbildning där vi går igenom våra tjänster och vårt arbetssätt. 
Besök gärna vår hemsida www.enterprisemagazine.se eller vår Facebooksida för mer info! 


Arbetsuppgifter:
* Bokning av möten med olika företag genom personliga samtal.
* Bokning av nya kunder samt underhåll av befintliga kunder.
* Resultat och budget.
* Följa upp bokningar och ta ansvar för att kunden infinner sig på inbokat möte
* Vara administrativt stöd till våra säljare




Kvalifikationer:
* Tidigare erfarenhet krävs från mötesbokning, gärna med dokumenterat goda resultat.
* God kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt.
* Du har arbetat med telefonen som verktyg i tidigare anställningar.
* Tidigare erfarenhet som säljare är mycket meriterande, alternativt har en naturlig förståelse för försäljning
* Erfarenhet från mediabranschen samt sociala medier är meriterande men inte ett måste då vi internutbildar all vår personal.
* Tidigare erfarenhet av CRM system är också meriterande



Egenskaper:
* Positiv, utåtriktad och har lätt för att bemöta människor i affärsrelaterade situationer.
* Du är självgående och klarar av att hantera bokningsprocessen självständigt.
* Resultatinriktad, målmedveten och initiativtagande.
* Strukturerad, lojal och gärna van vid att jobba mot deadlines.



Vi erbjuder:                                                                                                                                 
* En positiv arbetsmiljö med duktiga och erfarna kollegor.
* Stora utvecklingsmöjligheter som bokare med karriärmöjligheter.
* Genomgående upplärning inom mötesbokning samt om våra produkter och tjänster.
* Ett självständigt arbete i en spännande företagsmiljö.


Ansökan skickas in här via vårat formulär.

Vid frågor så går det bra att ringa Danny Nilsson på 0707799240
eller via mail [email protected].

Vi väntar på din ansökan
 
”För att ständigt utvecklas så arbetar vi alltid hårt för att vara marknadsledande inom vår nisch och på så sätt vara det självklara valet för våra samarbetspartners. En strävan som vi är mycket stolta över och som tar oss starka in i framtiden - tillsammans med dig.” 
-Danny Nilsson, VD & Grundare Visa mindre

Jobba I Cypern

Ansök    Mar 8    Getdet AB    Kundtjänstmedarbetare
Sök jobbet som kundtjänst på RoligaJobb för att jobba i Cypern! Pratar du ren svenska & vill jobba i Cypern? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Cypern. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Fast grundlön & bonus ? Jobba i Cypern ? Betald resa, boende & utbildning Krav: ? Ren svenska i tal & skrift ? Har kundtjänsterfarenhet ? Driven & resu... Visa mer
Sök jobbet som kundtjänst på RoligaJobb för att jobba i Cypern!
Pratar du ren svenska & vill jobba i Cypern? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Cypern. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & bonus
? Jobba i Cypern
? Betald resa, boende & utbildning
Krav:
? Ren svenska i tal & skrift
? Har kundtjänsterfarenhet
? Driven & resultatorienterad Visa mindre

Drivna mötesbokare sökes

Har du gått i tankarna på vad du ska göra efter dina studier eller på att ta nästa steg i din karriär inom försäljning och kundhantering? Svenska Alarm expanderar och vi kommer fylla ut vårt Malmö kontor med nya kollegor som Mötesbokare.    Vad kommer att rollen som Mötesbokare innebära? I rollen som mötesbokare kommer du ingå i ett av våra team där ni via telefon och dator bokar upp kundbesök till Svenska Alarms mest erfarna säljare som i det mötet kommer... Visa mer
Har du gått i tankarna på vad du ska göra efter dina studier eller på att ta nästa steg i din karriär inom försäljning och kundhantering?
Svenska Alarm expanderar och vi kommer fylla ut vårt Malmö kontor med nya kollegor som Mötesbokare. 
 
Vad kommer att rollen som Mötesbokare innebära?
I rollen som mötesbokare kommer du ingå i ett av våra team där ni via telefon och dator bokar upp kundbesök till Svenska Alarms mest erfarna säljare som i det mötet kommer att presenterar våra produkter och tjänster för befintliga och blivande kunder.
 
Vårt erbjudande till dig som ny kollega som mötesbokare är:
- Erfarenhet från säljyrket
- Utveckling och karriärsmöjligheter inom Svenska Alarm
- Kollegor med samma mål och fokus precis som du själv
 
Till vårt kontor så söker vi en kollega som:
- Är målinriktad  
- Är orädd och gillar att utmana dig själv 
- Trivs i en varierad och aktiv arbetsmiljö
 
Tjänsten är en heltidstjänst förlagd måndag till fredag 09:00-18:00.
Du kommer att få ta del av våra kontorsytor i Malmö och tillsammans med dina övriga kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet. Du blir en del av ett företag som fokuserar på att ge dig som anställd den coaching du behöver men även de rätta förutsättningarna för att du ska kunna uppnå dina dagliga mål och känna dig trygg i din roll. 
 
Vi på Svenska Alarm jobbar med mångfald och för oss är det väldigt viktigt att du som tjej/kvinna också söker dig till säkerhetsbranschen så tveka inte!


Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasell företag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. Visa mindre

Lingon söker nya kundtjänstmedarbetare!

Lingon är inne i en expansiv fas där vi söker dig som vill tjäna mycket pengar, utvecklas inom försäljning och kundrelation! Välkommen till Lingon, ditt nya hem med oändliga utvecklingsmöjligheter oavsett vem du är, hur du är, eller vad du vill bli. Dina arbetsuppgifter: - Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder över telefon - Besvara mail - Merförsäljning -Winback med generös provision Vi erbjuder dig: - Utbildning i världsklass - AWs och diverse ro... Visa mer
Lingon är inne i en expansiv fas där vi söker dig som vill tjäna mycket pengar, utvecklas inom försäljning och kundrelation! Välkommen till Lingon, ditt nya hem med oändliga utvecklingsmöjligheter oavsett vem du är, hur du är, eller vad du vill bli.
Dina arbetsuppgifter:
- Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder över telefon
- Besvara mail
- Merförsäljning
-Winback med generös provision


Vi erbjuder dig:
- Utbildning i världsklass
- AWs och diverse roliga evenemang
- En arbetsplats med sköna kollegor och härlig gemenskap
- En varierande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
- Tävlingar med grymma prisutdelningar


Vi söker dig som:
- Är social och har bra samarbetsförmåga
- Gillar att kunna påverka din egen lön
- Är en snabbtänkt problemlösare
- Är flytande i tal och skrift på svenska
- Gillar tävlingar och en fartfylld arbetsplats Visa mindre

TEKNISK SUPPORT - BACKOFFICE OCH HOS KUND

KUNDSUPPORT - MODERNT ARBETSSÄTT MED CHATT, TELEFON OCH KUNDBESÖK Det går riktigt bra för oss på Svenska Alarm. Vi går mot nytt rekordår med tusentals nöjda kunder. Nu anställer vi dig som vill arbeta med Svenska Alarms kundsupport, och leverera en riktigt bra supportupplevelse till våra kunder!   VAD SKA DU GÖRA? Du levererar support i världsklass med hjälp av telefon, chatt och kundbesök. Du hjälper kunderna med tekniska frågor, felsöker analyserar och ... Visa mer
KUNDSUPPORT - MODERNT ARBETSSÄTT MED CHATT, TELEFON OCH KUNDBESÖK
Det går riktigt bra för oss på Svenska Alarm. Vi går mot nytt rekordår med tusentals nöjda kunder. Nu anställer vi dig som vill arbeta med Svenska Alarms kundsupport, och leverera en riktigt bra supportupplevelse till våra kunder!
 

VAD SKA DU GÖRA?
Du levererar support i världsklass med hjälp av telefon, chatt och kundbesök. Du hjälper kunderna med tekniska frågor, felsöker analyserar och hittar den tekniska lösningen så att kunden får ett optimalt fungerande larm.
 
 
VEM ÄR DU?
Vi lägger större vikt vid dina personliga egenskaper än din erfarenhet då vi vill att du ska växa in i rollen. 
 
-        Du kan det där med kommunikation. Du är pedagogisk och fixar både att prata och skriva samtidigt.
 
-        Du har god hand med människor och vet hur man ger kunderna ett gott bemötande.
 
-        Du är pålitlig och ostraffad, vilket krävs vid hantering av känsliga säkerhetsuppgifter.
 
-        Du har B körkort för att köra bil.
 
-        Du är händig och gillar teknik.
 
-        Du är självständig och bekväm med att arbeta på egen hand.
 
-        Din svenska är flytande i såväl tal som skrift. Din engelska är utmärkt. Fler språk är meriterande.
 
-        Du har god datorvana och lätt för att lära dig nya program på datorer och appar på telefoner.
 
 
 
DIN ARBETSPLATS
Välkommen till vårt nya fina kontor på Ystadvägen 17 i centrala Malmö. På Svenska Alarm blir du en del av ett härligt team som består av personer med en väldig kompetens och en vilja att vi alla ska lyckas. Teknisk support är en viktig avdelning på Svenska Alarm.
 
 
Ansök nu!
 
Har du frågor eller funderingar är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Christofer Eriksson.


Svenska Alarm säljer smarta larmsystem för att motverka inbrott och brand till privatpersoner och företag i Sverige. Företaget startades år 2009, omsätter 25 miljoner kronor och har 30 medarbetare, huvudkontoret ligger i Malmö. Svenska Alarm är medlem i branschorganisationen Säkerhetsbranschen, godkänd larminstallatör av polisen, certifierat larmbolag av Svensk Brand- och Säkerhetscertifiering, SBSC, och rekommenderad av SSF Stöldskyddsföreningen.
www.SvenskaAlarm.se/jobb

Krav:

Körkort:
* B (Personbil) Visa mindre

Jobba I Malta

Ansök    Dec 17    Getdet AB    Kundtjänstmedarbetare
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta! Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Fast grundlön & bonus ? Jobba i Malta ? Betald resa, boende & utbildning Krav: ? Ren svenska i tal & skrift ? Energisk & vill jobba i Malta ? Inget belastni... Visa mer
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta!
Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & bonus
? Jobba i Malta
? Betald resa, boende & utbildning
Krav:
? Ren svenska i tal & skrift
? Energisk & vill jobba i Malta
? Inget belastningsregister Visa mindre

Kundadministratör med fingertoppkänsla för service till Prodia

Ansök    Dec 20    Prodia AB    Kundtjänstmedarbetare
Om Prodia Prodia AB är ett svenskt företag som är ledande inom drogtestning. Bolaget är en del av Indutrade, en internationell teknik- och industrikoncern listad på Nasdaq Stockholm. Prodia har sitthuvudsäte i Vellinge och har även ett kontor i Stockholm. Företaget erbjuder marknadsledande snabbtester och laboratorieanalyser för droger. Missbruk innebär kostnader, risker och problem för samhället och på individnivå. Årligen hjälper vi hundratals behandling... Visa mer
Om Prodia
Prodia AB är ett svenskt företag som är ledande inom drogtestning. Bolaget är en del av Indutrade, en internationell teknik- och industrikoncern listad på Nasdaq Stockholm. Prodia har sitthuvudsäte i Vellinge och har även ett kontor i Stockholm. Företaget erbjuder marknadsledande snabbtester och laboratorieanalyser för droger. Missbruk innebär kostnader, risker och problem för samhället och på individnivå. Årligen hjälper vi hundratals behandlingsenheter och arbetsgivare att skapa avgörande förändringar i sina klienters och medarbetares liv och uppnå en hållbar livsstil. Medarbetarna på Prodia har olika yrkesroller, erfarenheter och utbildningsbakgrund men delar samma mission: ett drogfritt samhälle.
Läs mer www.prodia.se

Om rollen
Som Kundadministratör på Prodia blir du en del av säljteamet och har en nyckelroll i att bidra och skapa femstjärniga kundupplevelser. Rollen är varierande och innebär också många kontaktytor. Exempel på arbetsuppgifter
· Onboarda nya kunder
· Svara supportärenden
· Avtalshantering och avtalsanalys
· Säljadministration
· Uppföljning och Statistik kring kundavtal
· Återkoppling och kommunikation med kunder där din expertis skapar kundvärde

Din Profil
• Har mycket god samarbetsförmåga är affärsdriven och stort personligt driv
• Modig, engagerad och brinner för uppdraget
• Har stark servicekänsla och är flexibel
• Är analytisk och har förmågan att arbeta med processförbättringar
• Motiveras av att arbeta med mål och utvecklar sin leveransförmåga kontinuerligt
• Har god problemlösningsförmåga
• Bidrar till en positiv anda i arbetsgruppen

Vi erbjuder
Du blir en del i ett bolag som är ledande i branschen och med mycket framtidsanda.
Hos oss får du stor frihet och härliga kollegor! Vi är en liten organisation
med snabba beslutsvägar vilket innebär att du får inblick och påverkan i hela
verksamheten. På Prodia värdesätts och uppmuntras personlig utveckling och vi
lever enligt våra värdeord Omtanke, Kompetens och Ansvar. Med dessa värden i
ryggen ger vi också våra kunder den bästa och mest kompetenta servicen på
marknaden. Tjänsten utgår från Vellinge utanför Malmö. Visa mindre

Jobba I Malta

Ansök    Dec 4    Getdet AB    Kundtjänstmedarbetare
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta! Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Fast grundlön & bonus ? Jobba i Malta ? Betald resa, boende & utbildning Krav: ? Ren svenska i tal & skrift ? Energisk & vill jobba i Malta ? Inget belastni... Visa mer
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta!
Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & bonus
? Jobba i Malta
? Betald resa, boende & utbildning
Krav:
? Ren svenska i tal & skrift
? Energisk & vill jobba i Malta
? Inget belastningsregister Visa mindre

Jobba I Malta

Ansök    Dec 13    Getdet AB    Kundtjänstmedarbetare
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta! Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Fast grundlön & bonus ? Jobba i Malta ? Betald resa, boende & utbildning Krav: ? Ren svenska i tal & skrift ? Energisk & vill jobba i Malta ? Inget belastni... Visa mer
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta!
Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & bonus
? Jobba i Malta
? Betald resa, boende & utbildning
Krav:
? Ren svenska i tal & skrift
? Energisk & vill jobba i Malta
? Inget belastningsregister Visa mindre

Jobba I Malta

Ansök    Dec 8    Getdet AB    Kundtjänstmedarbetare
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta! Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Fast grundlön & bonus ? Jobba i Malta ? Betald resa, boende & utbildning Krav: ? Ren svenska i tal & skrift ? Energisk & vill jobba i Malta ? Inget belastni... Visa mer
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta!
Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & bonus
? Jobba i Malta
? Betald resa, boende & utbildning
Krav:
? Ren svenska i tal & skrift
? Energisk & vill jobba i Malta
? Inget belastningsregister Visa mindre

KOLLEGA TILL VÅRT SUPPORTTEAM

KUNDSUPPORT - MODERNT ARBETSSÄTT MED CHATT OCH TELEFON Det går riktigt bra för oss på Svenska Alarm. Vi går mot nytt rekordår med tusentals nöjda kunder. Nu anställer vi dig som vill arbeta med Svenska Alarms kundsupport, och leverera en riktigt bra supportupplevelse till våra kunder!   VAD SKA DU GÖRA? Du levererar support i världsklass med hjälp av telefon och chatt. Du hjälper kunderna med såväl fakturafrågor som tekniska frågor om exempelvis hur larmu... Visa mer
KUNDSUPPORT - MODERNT ARBETSSÄTT MED CHATT OCH TELEFON
Det går riktigt bra för oss på Svenska Alarm. Vi går mot nytt rekordår med tusentals nöjda kunder. Nu anställer vi dig som vill arbeta med Svenska Alarms kundsupport, och leverera en riktigt bra supportupplevelse till våra kunder!
 

VAD SKA DU GÖRA?
Du levererar support i världsklass med hjälp av telefon och chatt. Du hjälper kunderna med såväl fakturafrågor som tekniska frågor om exempelvis hur larmutrustning ska programmeras.
 
 
VEM ÄR DU?
Vi lägger större vikt vid dina personliga egenskaper än din erfarenhet då vi vill att du ska växa in i rollen. 
 
-        Du kan det där med kommunikation. Du är pedagogisk och fixar både att prata och skriva samtidigt.
 
-        Du har god hand med människor och vet hur man ger kunderna ett gott bemötande.
 
-        Du har en lösningsfokuserad och en hjälpsam attityd.


-        Du är pålitlig och ostraffad, vilket krävs vid hantering av känsliga säkerhetsuppgifter.
 
-        Du är noggrann och ser till att alltid avsluta det du påbörjar.
 
-        Du är självständig och bekväm med att arbeta på egen hand.
 
-        Din svenska är flytande i såväl tal som skrift. Din engelska är utmärkt. Fler språk är meriterande.
 
-        Du har god datorvana och lätt för att lära dig nya program på datorer och appar på telefoner.
 
 
 
DIN ARBETSPLATS
Välkommen till vårt nya fina kontor på Ystadvägen 17 i centrala Malmö. På Svenska Alarm blir du en del av ett härligt team som består av personer med en väldig kompetens och en vilja att vi alla ska lyckas. Supporten är en viktig avdelning på Svenska Alarm.
 
 
Ansök nu!
 
Har du frågor eller funderingar är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Christofer Eriksson.


Svenska Alarm säljer smarta larmsystem för att motverka inbrott och brand till privatpersoner och företag i Sverige. Företaget startades år 2009, omsätter 25 miljoner kronor och har 30 medarbetare, huvudkontoret ligger i Malmö. Svenska Alarm är medlem i branschorganisationen Säkerhetsbranschen, godkänd larminstallatör av polisen, certifierat larmbolag av Svensk Brand- och Säkerhetscertifiering, SBSC, och rekommenderad av SSF Stöldskyddsföreningen.
www.SvenskaAlarm.se/jobb Visa mindre

Jobba I Malta

Ansök    Nov 10    Getdet AB    Kundtjänstmedarbetare
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta. Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en snabb telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Fast grundlön & bonus ? Jobba i Malta ? Betald resa, boende & utbildning Krav: ? Ren svenska i tal & skrift ? Energisk & vill jobba i Malta ? Inget be... Visa mer
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta.
Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en snabb telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & bonus
? Jobba i Malta
? Betald resa, boende & utbildning
Krav:
? Ren svenska i tal & skrift
? Energisk & vill jobba i Malta
? Inget belastningsregister Visa mindre

Jobba I Malta

Ansök    Nov 21    Getdet AB    Kundtjänstmedarbetare
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta! Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Fast grundlön & bonus ? Jobba i Malta ? Betald resa, boende & utbildning Krav: ? Ren svenska i tal & skrift ? Energisk & vill jobba i Malta ? Inget belastni... Visa mer
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta!
Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & bonus
? Jobba i Malta
? Betald resa, boende & utbildning
Krav:
? Ren svenska i tal & skrift
? Energisk & vill jobba i Malta
? Inget belastningsregister Visa mindre

Kundsupport på 75-100% sökes till Optiref i Vellinge!

Är du noggrann och strukturerad och letar efter ett servicefokuserat arbete? Då kan vi ha tjänsten för dig! Optiref utför installationer och service av värmepumpar och för deras räkning söker vi nu en ansvarsfull och servicefokuserad person till deras kundsupport. I rollen som kundsupport kommer du ta emot samtal och mejl från både privat – och företagskunder gällande exempelvis faktura, garantifrågor och liknande frågor. Du kommer också att ansvara för a... Visa mer
Är du noggrann och strukturerad och letar efter ett servicefokuserat arbete? Då kan vi ha tjänsten för dig!

Optiref utför installationer och service av värmepumpar och för deras räkning söker vi nu en ansvarsfull och servicefokuserad person till deras kundsupport. I rollen som kundsupport kommer du ta emot samtal och mejl från både privat – och företagskunder gällande exempelvis faktura, garantifrågor och liknande frågor. Du kommer också att ansvara för att boka in tekniker på installationer och serviceuppdrag över hela Skåne. Rollen ställer höga krav på noggrannhet, systematik och lösningsfokus. Rollen innebär flera kontaktytor med såväl interna som externa personer, varför det är viktigt att du är kommunikativ och drivs av att ge bra service.

Du kommer vara anställd av oss på StudentConsulting men uthyrd till vår kund under 6 månader, där avsikten är att därefter rekryteras direkt till företaget. Du kommer att arbeta sedvanliga kontorstider, måndag-fredag och placering är på kontoret i Vellinge. Start är omgående!

Din profil
För att trivas i denna roll tror vi att du är en engagerad, ordningsam och lösningsorienterad person som förstår vikten av vad som ska prioriteras först och tar gärna egna initiativ. Du trivs i en serviceinriktad roll och kan bemöta kunderna såväl korrekt som snabbt men likaså har du lätt för att samarbeta med dina kollegor. Tidigare erfarenheter av service och kundkontakt är en fördel för denna tjänst liksom administrativ erfarenhet och god systemvana. Har du studerat något tekniskt inom Kyla/Värme eller har någon annan erfarenhet av branschen så är det också ett plus men inget krav. Det som är viktigast är att du har lätt för att lära dig, har god datorvana/systemvana och kan uttrycka dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska.

Låter detta som tjänsten för dig? Vi jobbar med löpande urval så välkommen med din ansökan redan idag!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se Visa mindre

Kundservice / Kundtjänst / Customer Service

Om oss Solana Pool Sweden är idag ett växande grossit/tillverkande bolag inom premium pooler och spabad, vi innehar exklusiva avtal och agenturer från världs ledande tillverkare från USA, Canada och Europa. Vi arbetar med väldens största spa och swimspa tillverkare från USA och deras varumärken Master spas och Michael Phelps swimspa Om tjänsten Som kundservice medarbetare på Solana Pool Sweden AB kommer du att ansvara för kundkontakter och att leverera bäs... Visa mer
Om oss
Solana Pool Sweden är idag ett växande grossit/tillverkande bolag inom premium pooler och spabad, vi innehar exklusiva avtal och agenturer från världs ledande tillverkare från USA, Canada och Europa.
Vi arbetar med väldens största spa och swimspa tillverkare från USA och deras varumärken Master spas och Michael Phelps swimspa
Om tjänsten
Som kundservice medarbetare på Solana Pool Sweden AB kommer du att ansvara för kundkontakter och att leverera bästa möjliga service. Du kommer hantera inkommande kundkontakter samt administrativa uppgifter kopplade till leveranser.
Du kommer att tillhöra ett tight team som har högt i tak med en familjär känsla där man gillar att jobba tillsammans och där vägen från förslag till beslut är kort.
Du erbjuds
Möjligheten att arbeta med ett entreprenörsdrivet och växande företag där du har stora möjligheter att påverka och utveckla resan framåt, både vad gäller tjänsterna och verksamheten
Möjligheten att vara en del av och bidra till en spännande resa för företaget

Arbetsuppgifter
Hantera inkommande kundkontakter via telefon, mail och chatt
Hantera den dagliga kontakten med samarbetspartners
Transportbokningar, Logistik och Exportdokumentation
Ansvaret för att kundorder blir plockade enligt prioritet
Kundservice – växelfunktion
Vissa inköp

Vi söker dig som
Har en god kommunikativ förmåga och trivs i dialog med kunder.
Viss teknisk förståelse och har lätt för att lära
Har goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska då båda språken används i arbetet
Har minst gymnasieutbildning

Det är meriterande om du:
Har erfarenhet inom kundservice och/eller erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
Erfarenhet av affärssystem
Erfarenhet inom el-, VVS-, pool eller liknande tekniskt område

I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser, framförallt:
Serviceinriktad
Noggrann
Ansvarstagande
Problemlösande
Positiv inställning



Sökord: Kundservice, kundtjänst, service, support, kundsupport, omgående, heltid Visa mindre

Kundservice / Kundtjänst / Customer Service

Om oss Solana Pool Sweden är idag ett växande grossit/tillverkande bolag inom premium pooler och spabad, vi innehar exklusiva avtal och agenturer från världs ledande tillverkare från USA, Canada och Europa. Vi arbetar med väldens största spa och swimspa tillverkare från USA och deras varumärken Master spas och Michael Phelps swimspa Om tjänsten Som kundservicemedarbetare på Solana Pool Sweden AB kommer du att ansvara för kundkontakter och att leverera bäst... Visa mer
Om oss
Solana Pool Sweden är idag ett växande grossit/tillverkande bolag inom premium pooler och spabad, vi innehar exklusiva avtal och agenturer från världs ledande tillverkare från USA, Canada och Europa.
Vi arbetar med väldens största spa och swimspa tillverkare från USA och deras varumärken Master spas och Michael Phelps swimspa
Om tjänsten
Som kundservicemedarbetare på Solana Pool Sweden AB kommer du att ansvara för kundkontakter och att leverera bästa möjliga service. Du kommer att vara Solanas ansikte utåt och ha en betydande roll i bolagets resa och utveckling framåt. Du kommer hantera inkommande kundkontakter samt administrativa uppgifter kopplade till leveranser.
Du kommer att tillhöra ett tight team som har högt i tak med en familjär känsla där man gillar att jobba tillsammans och där vägen från förslag till beslut är kort.
Du erbjuds
Möjligheten att arbeta med ett entreprenörsdrivet och växande företag där du har stora möjligheter att påverka och utveckla resan framåt, både vad gäller tjänsterna och verksamheten
Möjligheten att vara en del av och bidra till en spännande resa för företaget

Arbetsuppgifter
Hantera inkommande kundkontakter via telefon, mail och chatt
Hantera den dagliga kontakten med samarbetspartners
Transportbokningar, Logistik och Exportdokumentation
Ansvaret för att kundorder blir plockade enligt prioritet
Kundservice – växelfunktion
Vissa inköp

Vi söker dig som
Har en god kommunikativ förmåga och trivs i dialog med kunder.
Har goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska då båda språken används i arbetet
Har gymnasie eller högre akademisk utbildning

Det är meriterande om du:
Har erfarenhet inom kundservice och/eller erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
Erfarenhet av affärssystem

I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser, framförallt:
Serviceinriktad
Noggrann
Ansvarstagande
Problemlösande
Positiv inställning


Sökord: Kundservice, kundtjänst, service, support, kundsupport, omgående, heltid Visa mindre

Dansktalande Kundtjänst

Dansktalande Kundtjänst Du som har tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete och talar flytande danska, det här jobbet är för dig! Nu har du möjlighet att ta ditt nästa karriärkliv och jobba i ett framgångsrikt växande bolag! Till Pro Support söker vi dig som vill vara den viktiga första kontakten mot våra kunder. Du trivs i en miljö där du har friheten att ta egna initiativ och hjälper till där det behövs. Arbetsuppgifter I den här rollen ansvarar du fö... Visa mer
Dansktalande Kundtjänst

Du som har tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete och talar flytande danska, det här jobbet är för dig! Nu har du möjlighet att ta ditt nästa karriärkliv och jobba i ett framgångsrikt växande bolag!

Till Pro Support söker vi dig som vill vara den viktiga första kontakten mot våra kunder. Du trivs i en miljö där du har friheten att ta egna initiativ och hjälper till där det behövs.

Arbetsuppgifter

I den här rollen ansvarar du för vår dansktalande kundtjänst och dina kunder är våra återförsäljare av barnartiklar för den danska marknaden.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

- Ta emot inkommande samtal och mejlärenden från kunder
- Hantera reklamationer
- Registrera ordrar och artiklar
- Uppdatera artiklar i vårt affärssystem
- Översätta texter till danska
- Packa och plocka order vid behov


Du arbetar nära alla kollegor på företaget och rapporterar till vår CFO. Tjänsten är placerad i Vellinge (10 minuter från Malmö Hyllie.)

Kvalifikationer

- Avslutad gymnasial utbildning
- Erfarenhet av kundtjänstarbete över telefon och mejl samt vana av att hantera reklamationer
- Försäljningsvana
- Mycket goda kunskaper i Officepaketet samt erfarenhet av att arbeta i affärssystem
- Flytande danska i tal och skrift
- Goda kunskaper i svenska


Det är meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet Pyramid samt om du behärskar arabiska.

I tjänsten ingår några resdagar inom Norden per år då vi gärna ser att du är med på mässor och bygger relationer med våra återförsäljare.

Personliga egenskaper

I den här tjänsten lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper då vi är ett litet företag och verkligen vill att du skall trivas hos oss. Vi ser gärna att du har lätt för att kommunicera och samverka med både interna och externa parter. Du är duktig på att lösa komplexa problem och hantera besvärliga samtal samt har en god förmåga att prioritera ditt arbete. Som person är du prestigelös, flexibel, ansvarstagande och trivs i en miljö där du har friheten att ta egna initiativ.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar Pro Support med Gruffman Recruitment & Consulting AB. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Ulrika Gruffman [email protected].

Ansök tjänsten på www.gruffman.nu (http://www.gruffman.nu/).

Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget

Pro Support har importerat Baby Jogger till Sverige sedan 2007 och Graco sedan årsskiftet 2015-2016. Under 2018 har vi även adderat två nya varumärken, LÍLLÉbaby och 4moms samt 2019 märket NUK. Vi finns lokaliserade i skånska Vellinge och därifrån levereras vagnar och barntillbehör till hela Norden. Tack vare det nära samarbetet mellan kontor och lager erbjuder vi snabba och problemfria leveranser även när det gäller reklamationer och reservdelar.

Sökord: kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, administratör, kundservice Visa mindre

Kundkoordinator med digital kompetens till Vellingebostäder

Vellingebostäder expanderar och söker nu till sin nya satsning Kontorsgården (45 kontorsarbetsplatser mitt i centrala Vellinge i en nybyggd och topputrustade miljö) en proaktiv, noggrann och serviceminded Kundkoordinator med en digital kompetens. Vill du få en central roll i en unik satsning inom Vellingebostäder? Brinner du för service, professionellt bemötande och samtidigt har ett intresse för digital marknadsföring och sociala medier? Då kan detta var... Visa mer
Vellingebostäder expanderar och söker nu till sin nya satsning Kontorsgården
(45 kontorsarbetsplatser mitt i centrala Vellinge i en nybyggd och topputrustade miljö) en proaktiv, noggrann och serviceminded Kundkoordinator med en digital kompetens.

Vill du få en central roll i en unik satsning inom Vellingebostäder? Brinner du för service, professionellt bemötande och samtidigt har ett intresse för digital marknadsföring och sociala medier? Då kan detta vara jobbet som du söker.

Tjänsten är en heltidstjänst med tillträde ca den 1 oktober.

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då vi löpande gör ett urval för intervjuer.

Om tjänsten
Du erbjuds en koordinerande och varierande tjänst med många kontakter både internt och externt. Du får en viktig roll att skapa ett välkomnande och professionellt mottagande för kunder och gäster. Samtidigt får du en central roll i marknadsföringen av Kontorsgården via digitala och sociala kanaler.

I dina arbetsuppgifter ingår:

(1) KUNDKOORDINATOR (ca 80%)

• Ansvara för receptionen
• Bistå kunder/hyresgäster och besökare med information
• Arrangera och samordna event på Kontorsgården
• Svara i telefon och på e-mail samt vara backup inom kundtjänst
• Vara kontaktperson för budfirma och koordinera post och paket
• Hantera hantverkare, servicetekniker med flera som har med lokalerna att göra
• Assistera i övriga ärenden, till exempel frukost, seminarier etc

(2) DIGITAL MARKNADSASSISTENT (ca 20%)

• Hantera marknadsföring i digitala och sociala medier samt via e-mail
• Ansvara för information på hemsidan och Intranät angående Kontorsgården
• Skapa övrigt marknadsmaterial gällande Kontorsgården
• Bistå Marknadschefen inom hennes ansvarsområden

Du rapporterar till Marknadschefen.

Vem är du?
Vi vill att du minst har 2-3 års erfarenhet tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och du motiveras av att ge service och skapa nöjda intressenter (kunder) såväl externt som internt.

Om du har en eftergymnasial utbildning inom marknadsföring eller digitala medier är det värdefullt. Tidigare erfarenhet av digital marknadsföring (B2B) är meriterande.

För tjänsten krävs en utmärkt muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga på svenska. Du har goda kunskaper i Word, Excel och PowerPoint.

Vi ser det som en fördel om du har tidigare professionell (B2B) erfarenhet av Facebook, Instagram och LinkedIn samt några av Googles verktyg (Ads eller Analytics). Meriterande är även att du har jobbat med delar av Adobe Creative Cloud (InDesign, Illustrator och/eller Photoshop).

Som person är du positiv, representativ, självgående, ansvarstagande, serviceminded, noggrann och resultatorienterad. Du förväntas självständigt planera och strukturera ditt arbete. Du har lätt för att kommunicera samt skapa och upprätthålla kontakter. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Om verksamheten
Vellingebostäder är Vellinge kommuns största fastighetsägare, med det största urvalet av bostäder och totalt cirka 1000 hyreslägenheter fördelade i Skanör, Falsterbo, Höllviken, Vellinge, Västra Ingelstad och Östra Grevie. I fastighetsbeståndet finns förutom pittoreska skånelängor, ståtliga patriciervåningar, traditionella tvåvåningshus, villor och radhus även drygt 60 kommersiella lokaler i Höllviken, Skanör och Vellinge.

Läs mer på www.vellingebostader.se och på www.vellingebostader.se/Lokaler/Kontorsgården Visa mindre

Kundsupport på 75-100% sökes till Optiref i Vellinge!

Är du noggrann och strukturerad och letar efter ett servicefokuserat arbete? Då kan vi ha tjänsten för dig! Optiref utför installationer och service av värmepumpar och för deras räkning söker vi nu en ansvarsfull och servicefokuserad person till deras kundsupport. I rollen som kundsupport kommer du ta emot samtal och mejl från både privat – och företagskunder gällande exempelvis faktura, garantifrågor och liknande frågor. Du kommer också att ansvara för a... Visa mer
Är du noggrann och strukturerad och letar efter ett servicefokuserat arbete? Då kan vi ha tjänsten för dig!

Optiref utför installationer och service av värmepumpar och för deras räkning söker vi nu en ansvarsfull och servicefokuserad person till deras kundsupport. I rollen som kundsupport kommer du ta emot samtal och mejl från både privat – och företagskunder gällande exempelvis faktura, garantifrågor och liknande frågor. Du kommer också att ansvara för att boka in tekniker på installationer och serviceuppdrag över hela Skåne. Rollen ställer höga krav på noggrannhet, systematik och lösningsfokus. Rollen innebär flera kontaktytor med såväl interna som externa personer, varför det är viktigt att du är kommunikativ och drivs av att ge bra service.

Du kommer vara anställd av oss på StudentConsulting men uthyrd till vår kund under 6 månader, där avsikten är att därefter rekryteras direkt till företaget. Du kommer att arbeta sedvanliga kontorstider, måndag-fredag och placering är på kontoret i Vellinge. Start är omgående!

Din profil
För att trivas i denna roll tror vi att du är en engagerad, ordningsam och lösningsorienterad person som förstår vikten av vad som ska prioriteras först och tar gärna egna initiativ. Du trivs i en serviceinriktad roll och kan bemöta kunderna såväl korrekt som snabbt men likaså har du lätt för att samarbeta med dina kollegor. Tidigare erfarenheter av service och kundkontakt är en fördel för denna tjänst liksom administrativ erfarenhet och god systemvana. Har du studerat något tekniskt inom Kyla/Värme eller har någon annan erfarenhet av branschen så är det också ett plus men inget krav. Det som är viktigast är att du har lätt för att lära dig, har god datorvana/systemvana och kan uttrycka dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska.

Låter detta som tjänsten för dig? Vi jobbar med löpande urval så välkommen med din ansökan redan idag!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se Visa mindre

Receptionist/Säljare

#jobbjustnu CityDäck Öresund AB är ett expansivt och erfaret företag inom däck- och fälgbranschen. Efterfrågan på våra tjänster och varor ökar konstant, och vi söker därför just nu dig som har utbildning och erfarenhet av arbete med kundmottagning och försäljning i däckbranschen. Vi kommer ganska snart att behöva två nya medarbetare, en till en heltidstjänst i vår reception i Malmö och en till en heltidstjänst i vår reception i Vellinge. Arbetet består ... Visa mer
#jobbjustnu


CityDäck Öresund AB är ett expansivt och erfaret företag inom däck- och fälgbranschen. Efterfrågan på våra tjänster och varor ökar konstant, och vi söker därför just nu dig som har utbildning och erfarenhet av arbete med kundmottagning och försäljning i däckbranschen. Vi kommer ganska snart att behöva två nya medarbetare, en till en heltidstjänst i vår reception i Malmö och en till en heltidstjänst i vår reception i Vellinge.
Arbetet består först och främst i att ta emot kunder på ett trevligt och inbjudande sätt. Därför är erfarenhet av liknande jobb inom branschen ett absolut krav. Det är naturligtvis också av vikt att ditt agerande leder till merförsäljning och all form av erfarenhet och utbildning inom försäljning är en klar fördel. Har du också erfarenhet av arbete i däckaffärssystem är det ännu bättre.
Det allra viktigaste är dock att du är ambitiös och framåt och villig att lära dig, att du har har god social kompetens, att du alltid möter kunden med ett leende och att du inser att olika kunder ska bemötas på olika sätt. Vi hoppas att just du är den vi söker. Visa mindre